| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
Burberry

|
|
| Back to top |
|
 |
Fraktion019

|
Posted: 27 Jul 2010 19:23 Post subject: |
|
|
| Quote: |
| Nu kommer serieledande Helsingobergs IF på besök. |
Vad i helvete? _________________ Framång är tillfällig, Lojalitet är för evigt!
Fraktion Örebro |
|
| Back to top |
|
 |
Dompan

|
Posted: 27 Jul 2010 20:44 Post subject: |
|
|
Rullar en Minibuss + 7-manna-bil ifrån Helsingborg! _________________ Helsingborgs IF Skånes Stolhet Sedan 1907. |
|
| Back to top |
|
 |
chick
|
Posted: 29 Jul 2010 16:19 Post subject: |
|
|
bortaklack ståplats kostar 120:- men de har sommarerbjudande till denna matchen for 50:- på långsidan sektion I.. _________________ Hata mff |
|
| Back to top |
|
 |
mushmis
|
Posted: 29 Jul 2010 19:33 Post subject: |
|
|
| Jag ser inte att det står nåt om 50 kr varken på BP:s hemsida eller ticnet. Var ser du det? |
|
| Back to top |
|
 |
HIFUPPSALA
|
Posted: 30 Jul 2010 13:02 Post subject: |
|
|
Ska alla stå på bortasektionen på måndag?
Förra året var det väl en del sjungande som inte gjorde de?? |
|
| Back to top |
|
 |
F.Hansson

|
Posted: 30 Jul 2010 13:21 Post subject: |
|
|
Kan inte du få åka med? Billigare alternativ ! ?
När jag bodde i borås skulle min ife polare ner till matchen i deras buss, så jag gick ner och tänkte jag kan ju åka med dem, 1 bussbiljett tack, erik tror jag deras ytterst engareade kille heter han bara hmm känner inte igen dig första gången du åker? Ja jag ska ner med några polare!, ah vill du bli medlem? nej tack bara biljett!, varför det då? jag håller på HIF vill bara hitta billigt sätt att komma ner, fick inte följa med av säkerhetssjäl typ  _________________ Jackor till salu på köp och sälj tråden (10/6-10) |
|
| Back to top |
|
 |
KN
|
Posted: 31 Jul 2010 02:20 Post subject: |
|
|
Snart bara två dagar till man ska upp till Sthlm (för vad som känns som 37846378:e gången). Trots det föga exotiska resmålet, laget och arenan längtar jag som fan redan! Det är ju HIF som ska försvara sin serieledning och ta ännu ett kliv mot guldet! Egentligen allt som betyder något även om jag såklart fattar att det är roligare att möta Man Utd än IF Gekås...
Hoppas på att få se Stockholms-jävlarna, övriga HIF:are bosatta i trakten och inte minst folk här nerifrån på läktaren. Alla matcher är viktiga framöver! |
|
| Back to top |
|
 |
skånesstolthet
|
Posted: 31 Jul 2010 10:41 Post subject: |
|
|
Jag letar nån att åka med...sänd pm.
Har körkort också så det är inga problem om det behövs chaufförer. _________________ HELSINGBORGS IF |
|
| Back to top |
|
 |
Endor

|
Posted: 31 Jul 2010 10:52 Post subject: |
|
|
| HIFUPPSALA wrote: |
Tror nog inte at det var någon av oss som stod på borta sektionen förra året. Kommer ihåg att vi ville stå under tak,så vi ställde oss under det tak som finns på ena hemma sektionen.
Det som var extra roligt var också att vi fick en del hemma supportrar att sjunga med oss istället för att heja på sitt eget lag. Vilket visar ungefär vad vi har att möta i läktarmotstånd även detta år kan jag tänka mig. Eller såblir det ännu en musik-skola som blivit inbjudna. _________________ Medlem HIF [√], Medlem Kärnan [√], Årskort [√]
Gemensam Kamratskap 256
! www.gk256.tk ! |
|
| Back to top |
|
 |
Burberry

|
Posted: 31 Jul 2010 11:39 Post subject: |
|
|
| HIFUPPSALA wrote: |
Var ska vi stå igentligen? Går kanske att byta sektion,men om inte surt att hamna på fel ställe.
Undrar hur många sthlm som kommer igentligen. Många ute och reser,men vi blir ett gäng hoppas jag.
Håller med KN att varken arenan (?) (eller idrottsplatsen ska det väl va) ,eller laget får en väl knappast att hoppa högt ,men så sa man om Gävle borta oxå och det visade sig vara en grym upplevelse
BP, Let´s have it! |
|
| Back to top |
|
 |
David
|
Posted: 1 Aug 2010 00:30 Post subject: |
|
|
| Nu börjar min uppladdning inför den här resan en bra film ikväll och sen lite allsvenskfotboll på tv imorgon. Nu ger vi allt på läktaren vi som ska upp på måndag och så sjunger vi fram 3 sköna poäng till och fortsatt i ledning. |
|
| Back to top |
|
 |
Burberry

|
Posted: 1 Aug 2010 11:57 Post subject: |
|
|
| Igen: Har vi bestämmt VAR vi ska stå,bortasekt,under tak? |
|
| Back to top |
|
 |
KN
|
Posted: 1 Aug 2010 12:55 Post subject: |
|
|
| Burberry: Nej, som jag ser det skulle det vara rätt svårt att bestämma det redan nu. Även om vi fick stå under tak på en hemmasektion förra året är det inte alls säkert vi kan göra det i år igen. Således tycker jag mer det är en fråga om att komma dit och ta det som det kommer. Men visst, självklart ska vi göra allt för att alla HIF:are ska kunna stå samlade och ge bästa möjliga stöd. |
|
| Back to top |
|
 |
HIFUPPSALA
|
Posted: 1 Aug 2010 15:47 Post subject: |
|
|
Tagga nu!! Kommer ett litet gäng från Uppsala, men det känns som vi kommer vara väldigt få här?? Så ni alla exilare slut upp och så ger vi allt för att ta med oss tre poäng hem!
HÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ |
|
| Back to top |
|
 |
|